Hihetetlen mennyiségben érkeznek a hírek a Párizsi Autószalonról, ahol a gyártók az újdonságaikat természetesen már főként elektromos hajtáslánccal mutatják be. Nem kivétel a Renault sem, a márka legújabb prototípusa a Formula-E sorozat versenytechnikájára épül.

A 350 lóerős, 380 Nm-es motor kevesebb mint 4 másodperc alatt katapultálja 100-as tempóra a kupét. Az erőforrást két akkumulátor, és egy szintén versenytechnikás energiavisszanyerő rendszer táplálja.

Mindemellet a Renault TREZOR igazából a lélegzetelállító formájával hódít. A francia tervezők ismét megmutatták, hogy hogyan lehet a hűtőrács nélküli jövőben igazán markáns formatervű, gyönyörű autót készíteni. Mint minden koncepcióautó, a TREZOR is tartogat még néhány meglepetést: a szénszálas kasztni egész felső része mozdul el a ki-és beszálláshoz, hasonlót eddig legfeljebb vadabb Hot Wheels-Matchboxokon láttunk. Az autó képes önvezető üzemmódban is működni, ekkor a kormány összecsuklik, szabad rálátást engedve a hatalmas műszerfalat uraló lcd-panelekre. A teljes önvezető technológiát 2020 környékén tervezi a Renault szériában szállítani.

Renault TREZOR: an electric GT // Renault TREZOR : une GT électrique

Renault unveils Renault TREZOR: the ultimate association between modernity and authenticity in a brand new electric concept-car. A futuristic creation designed to fit the “French design and easy life” tendency. Découvrez Renault TREZOR : la rencontre ultime entre modernité et authenticité dans un concept-car électrique.